2020
január 03

  1. Mikor van a fizetés?
  • Minden hónap (legkésőbb) tizedikéig indítják az utalásokat.

 

  1. Készpénzben is megkaphatom a fizetésemet? Előleg van?
  • Nem, csak átutalással kerülnek kifizetésre a bérek.
  • Nem, nincs előleg. Borravalót viszont lehet már 1 hét után is kapni (attól függően, hogy az adott turnus 1 vagy 2 hetes úton vesz részt). A hajón nem kell költeni étkezésre, szállásra, így tulajdonképpen nincs kiadás.

 

  1. Milyen dokumentumokra van szükség a beszálláshoz?
  • Érvényes útlevél
  • Erkölcsi bizonyítvány
  • Orvosi igazolás
  • Bankszámla
  • Születési anyakönyvi kivonat
  • Igazolványkép

 

  1. Ha csak 1 hetet dolgoztam, mikor kaphatom meg a béremet?
  • Jövő hónap legkésőbb 10 – i utalással, mint azok a munkavállalók, akik egész hónapot dolgoztak.

 

  1. Magyar bankszámla is jó?
  • Igen. A munkáltató (hajós cég) magyar, német, osztrák, román, szlovák stb. számlára is átutalja a fizetést.

 

  1. Miért kell érvényes útlevél?
  • Függetlenül attól, hogy az adott folyami hajó csak egy uniós országban halad egész szezonban (pl. Franciaország, Németország) szükséges az érvényes útlevél. A hajós cégnek joga van minden munkavállalóját áthelyezni szezon közben olyan hajóra is (ha szükséges), amelyik pl. a Dunán közlekedik, azaz olykor lemegy a Fekete – tengerig, Szerbián át.
  • Érvényesnek minden útlevél – hajózás szempontjából, ami a vállalt szerződés lejárati dátumától számítva még legalább 6 hónapig érvényes.

 

  1. Biztosítva vagyok már a kiutazás napjától?
  • Minden munkavállaló biztosítása attól kezdve él, hogy megérkezik a munkahelyre, felveszi a munkát (azaz felszáll a hajóra). Azt javasoljuk, hogy mindenki kössön biztosítást 1 napra, a kiutazás napjára, hogy ha út közben megsérülne, baleset érné, vagy bármilyen ok miatt orvosi ellátásra, műtétre szorulna, ne legyen semmilyen biztosítási probléma.

 

  1. Hogyan történik a kiutazás és beszállás?
  • A kiutazáshoz szükséges repülőjegyet e-mailben küldi a hajós cég. Amennyiben vonattal is megközelíthető a beszállás helyszíne (azaz nem kell repülni), akkor vonatjegyet (vagy ahhoz szükséges foglalási számot) küld a hajós cég emailben. A kiutazás tehát fizetett. A szezon végén szervezett hazautazás van.

 

  1. Van wifi a hajón?
  • Igen, van. A hajó személyzetet azonban nem használhatja a netet. Minden munkavállaló maga gondoskodik mobilinternetről.

 

  1. Van mosási lehetőség a hajón?
  • Igen, van. Figyelembe kell azonban venni, hogy a személyzet a privát ruháit akkor mosathatja/moshatja, amikor a mosodás munkaideje lejárt, és a mosógépek felszabadultak. Ajánlott vinni mosókapszulát (nem minden hajón van ingyen mosópor lehetőség)

 

+ 1 Egy hónapos felmondási időm van a jelenlegi munkahelyemen. Így is pályázhatok?

  • Szezon közben (március – január) sajnos nem tudnak egy üres hely betöltésére 1 hónapot várni. Szezon közben annak van leginkább esélye, aki rugalmas időben, és ha jelzi a cég, hogy van hely, akkor 1-2 héten belül be tud szállni megadott helyen.

 

Amennyiben szeretne folyami hajós munkára jelentkezni, és részt venni 2020. január 15 – én Budapesten tartandó interjú napunkon, várjuk jelentkezését a munka@silverhand.hu címen egy fényképes önéletrajz formájában. 

Illetve a hajós interjú napról itt olvashat részletesebben: https://silverhand.hu/folyami-hajos-interjunap-budapest-2020-januar-15/

Itt talál elérhető és pályázható hajós pozíciókat 2020. márciusi kezdéssel: https://silverhand.hu/jelentkezoknek/munkaajanlatok/?q=folyami&location=&category=

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Értesüljön elsőként aktuális munka ajánlatainkról

Tudjon meg többet a külföldi munkavállalásról